2011. november 25., péntek

Adalék a jelenlegi helyzethez

Mostanában sokan fordulnak hozzám. Azt hiszik, én vagyok a Szabadító, vagy Jó tündér, aki egy suhintással megoldja a problémát.

Nos … mindenkit ki kell ábrándítanom! Én nem vagyok varázsló! Nem vagyok képes arra, hogy a Te problémádat megoldjam, hogy kiszabadítsalak a Te általad generált helyzetedből!!! Erre csak Te magad vagy képes! Én legföljebb arra vagyok képes, hogy más megvilágításba helyezzem a problémádat és megkérjelek, hogy nézz rá abból a szemszögből is, amit mutattam neked. Ha Te erre nem vagy hajlandó, az nem azt mutatja, hogy Te egy luzer vagy, hanem azt, hogy most még nem értél meg arra, hogy ezt megtedd, vagy arra utal, hogy a pillanatnyi látásmódodat fel kéne cserélni egy másikkal.

Az én energiám is véges – hiába vagyok Skorpió, aki kapcsolatban áll az univerzális energiamezőkkel. Ami nekem van szánva – mármint energia -, az nem végtelen, csak kicsit több, mint az átlag emberé.

Én ezt mindig tudomására hozom azoknak az embereknek, akik többet várnak el tőlem, mint amire képes vagyok.

Nos … (újra – hihi!) – tudom, hogy ezután megint rengeteg levelet fogok kapni – hideget, meleget egyaránt. Aki már régóta kapcsolatban van velem, az tudni fogja, hogy gyorsan túllépek rajta – vagy épp segítek, ha kell.

Sajnos meg kellett írnom ezt a bejegyzést, mert a helyzet, a kapcsolatok alakulása rákényszerített.

Nincsenek megjegyzések: